REGULAMIN

Postanowienia wstępne

  1. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany w regulaminie.

  1. Szczegóły dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych zawarte są w naszej Polityce prywatności.

  2. Po dokonaniu zamówienia jego realizacja następuje po zaksięgowaniu wpłaty na koncie (w przypadku wyboru przelewu na konto bankowe jako formy płatności) lub automatycznie po złożeniu zamówienia, gdy formą płatności są szybkie przelewy internetowe DotPay. Większość produktów, ze względu na charakter rękodzielniczy może być wysłana w ciągu 7-14 dni od momentu zaksięgowania wpłaty.

  3. W tytule przelewu proszę zawsze podać numer zamówienia. Brak tych informacji może spowodować opóźnienie w realizacji zamówienia.

  4. Staramy się, aby zdjęcia oddawały jak najdokładniej wygląd towarów, mogą jednak istnieć niewielkie różnice między towarem, a jego zdjęciem (głównie wynika to z ustawień monitorów). Prosimy więc o uważne czytanie również opisu przedmiotu. Ewentualnie jeśli mają Państwo jakieś niejasności i pytania prosimy o telefon lub maila.

  5. Przy zakupie kilku przedmiotów Kupujący ponosi jeden koszt przesyłki. Zamówione produkty wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej na terenie Polski. Wysyłki są dokonywane w dniach od poniedziałku do piątku. O wysyłce informujemy mailowo.

  6. Wpłaty z zagranicznych rachunków bankowych obciążone są dodatkowo kosztem 10zł, ze względu na pobieraną przez nasz bank prowizję od przelewów zagranicznych.

Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy www.juju-sklep.pl prowadzony jest przez firmę JUJU Jagoda Budzińska z siedzibą w Widuchowie 47a, 28-100 Busko-Zdrój, wpisaną do rejestru przedsiębiorców przez Urząd Miasta i Gminy Busku-Zdroju, pod numerem NIP: 6551883843 oraz posługującą się numerem REGON: 363846715.
  2. Adres siedziby firmy jest jednocześnie adresem do korespondencji oraz dokonywania zwrotów i reklamacji.
  3. Sklep internetowy JUJU prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem internetu.
  4. Warunkiem złożenia zamówienia za pośrednictwem strony internetowej www.juju-sklep.pl lub www.facebook.com/juju.sklep przez Kupującego jest zapoznanie się z niniejszym regulaminem i akceptacja jego postanowień.
  5.  Regulamin określa zasady zakupów w sklepie internetowy www.juju-sklep.pl lub www.facebook.com/juju.sklep
  6.  Wszystkie oferowane produkty są fabrycznie nowe oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  7.  Na każdy sprzedany towar wystawiamy paragon fiskalny.

Zamówienia

  1. Składanie zamówienia odbywa się poprzez sklep internetowy: www.juju-sklep.pl i polega na dodawaniu do koszyka wybranych ilości dostępnego asortymentu, a następnie - po podsumowaniu produktów i wybraniu kosztów wysyłki - opłaceniu zamówienia.

  2. Zamówienia można składać przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez cały rok.

  3. Zamówienie jest skuteczne, jeśli Kupujący prawidłowo wypełni formularz zamówienia i prawidłowo poda dane kontaktowe w tym dokładny adres, na który towar ma być wysłany oraz prawidłowy email, na który wysyłamy link potwierdzający złożenie zamówienia.

  4. Rozpoczęcie realizacji zamówienia następuje w dni robocze automatycznie po opłaceniu zamówienia za pośrednictwem szybkich płatności internetowych DotPay, albo w momencie otrzymania wpłaty na rachunek bankowy sklepu internetowego.

Płatności

  1. Płatność za zamówiony towar może nastąpić za pośrednictwem błyskawicznych przelewów internetowych DotPay lub przelewem na konto bankowe sklepu. NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM.

  2. Na przelew czekamy 3dni robocze, po czym zamówienie zostaje anulowane.

Wysyłka i dostawa

  1. Towar wysyłany jest pod adres, który Klient podał w formularzu zamówienia.

  2. Towar jest dostarczany za pośrednictwem Poczty Polskiej zgodnie z terminami zawartym na stronie internetowej Poczty Polskiej.

  3. Najczęściej korzystamy z wysyłek: Paczka MINI priorytetowa, Paczka24, Paczka48. Wybór formy wysyłki rozpatrujemy w oparciu o gabaryt i wagę zamówionych produktów.

  4. Towar wysyłany jest zazwyczaj w ciągu 1-2 dni roboczych (produkty oznaczone informacją "W magazynie"). Produkty rękodzielnicze oraz wykonywane na zamówienie indywidualne (modyfikacje kolorów, wzorów i rozmiarów) wysyłane są w ciągu 5-10 dni roboczych (informacje o czasie realizacji podane są albo na pomarańczowym tle przy polu "Koszyk" albo znajdują się w opisie produktu). W przypadku opasek, czapek, apaszek, które szyte są na wymiar czas realizacji to 3-7 dni roboczych, pomimo, że widnieje informacja o dostępności "w magazynie". Przy wyborze opcji płatności przelewem do czasów realizacji zamówienia podanych powyżej, należy doliczyć czas zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym sklepu. Do całkowitego czasu dostarczenia przesyłki doliczyć należy czas jej dostarczania przez Pocztę Polską.
  5. W zależności od wybranego rodzaju wysyłki Poczta Polska dostarcza paczki w terminie od 24godzin do 3dni w dni robocze od poniedziałku do piątku.

  6. Za sposób dostarczania i ewentualne opóźnienia w dostawie wynikające z działania Poczty Polskiej nie ponosimy odpowiedzialności. Możemy wystąpić z reklamacją i roszczeniem odszkodowania za nienależycie wykonaną usługę.

  7. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy. Wysokość opłaty jest stała i wynosi 14,99zł. Dostawy są realizowane na terenie Polski.

  8. Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi ślady uszkodzenia nie należy przyjmować przesyłki i napisać protokół uszkodzenia.

  9. Istnieje możliwość osobistego odbioru towaru. W tym celu należy się skontaktować z nami telefonicznie bądź e-mailowo.

Zwroty

  1. Klient może zrezygnować z towaru i odstąpić od umowy kupna w ciągu 14 dni od daty dostarczenia przesyłki bez podania przyczyny zwrotu, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271).

  2. W razie odstąpienia od umowy, zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w stanie niezmienionym. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Dopuszczalne jest otwarcie opakowania w celu obejrzenia towaru.

  3. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu, czyli koszt zapakowania i odesłania produktu do Sprzedawcy.
  4. Prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny klient zachowuje, jeżeli w ciągu 14 dni od otrzymania towaru zgłosi chęć odstąpienia od umowy, a następnie w ciągu 14 dni odeśle go do sklepu. Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. Sklep niezwłocznie dokonuje sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia w/w wymagania, dokonujemy zwrotu kwoty równej wartości zwracanego produktu na wskazany rachunek bankowy klienta w ciągu 14dni.

  5. Nie odbieramy zwrotów przesyłanych "za pobraniem".

  6. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) NIE PRZYSŁUGUJE konsumentowi w odniesieniu do umów, których przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, w tym produkty szyte na wymiar (czapki, kominy).

  7. W sytuacji, gdy Kupujący: odmówi przyjęcia doręczanego zamówienia, nie podejmie awizo w wyznaczonym terminie lub poda błędny/niewłaściwy adres dostawy i przesyłka do nas wróci, wówczas domniemywa się o rezygnacji z zamówienia przez Kupującego. Zamówienie jest anulowane, a zwracane środki są pomniejszane o koszt wysyłki zwrotnej. Zwrot środków następuje w ciągu 14dni. W tym czasie oczekujemy na informację telefoniczną lub mailową z nr rachunku bankowego klienta, na który mamy dokonać zwrotu za anulowane zamówienie.

  8. Zwroty należy kierować na adres: JUJU Jagoda Budzińska Widuchowa 47a 28-100 Busko-Zdrój. Klient ma obowiązek dokładnego zabezpieczenia odsyłanego towaru, aby nie uległ on uszkodzeniu w transporcie.

Reklamacje i gwarancja

  1. W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z pismem określającym niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na adres: JUJU Jagoda Budzińska Widuchowa 47a 28-100 Busko-Zdrój. Sklep JUJU odpowie na zgłaszaną reklamację w ciągu maksymalnie 14 dni. W przypadku uzasadnionej reklamacji koszty odesłania towaru do klienta ponosi sprzedający.

  2. Jeżeli przesłany przez nas produkt posiada jakiekolwiek wady, zalecamy skontaktowanie się z nami drogą mailową, co ułatwi rozpatrzenie reklamacji w sposób najbardziej odpowiadający oczekiwaniom klienta.

  3. Reklamacja, gwarancja oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Nie dotyczy to przypadku, kiedy produkt został uszkodzony w transporcie, o czym klient powinien niezwłocznie po odbiorze paczki nas poinformować (mailowo lub telefonicznie). W takim przypadku klient może także złożyć pisemne oświadczenie o uszkodzeniu zawartości paczki u kuriera/osoby dostarczającej.

  4. Nie podlegają reklamacji: urwane troczki/sznureczki np. przy ochraniaczach/wkładkach; zepsute zamki, suwaki, suwadła, stopery czy karabińczyki; rozerwane, rozdarte i zaciągnięte materiały; wybarwienia tkanin na skutek prania i ekspozycji na słońce; kurczenie tkanin w przypadku prania w zbyt wysokich temperaturach; wyrwane zatrzaski przy apaszkach/ubrankach; sparciałe gumki; łuszczenie ekoskóry (jest to naturalny proces wynikający z użytkowania).

  5. Nie odbieramy przesyłek reklamacyjnych odsyłanych "za pobraniem".

  6. Sklep ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową zgodnie z Art.10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r. Klient traci uprawnienia określone w w/w ustawie w przypadku nieprzedstawienia dowodu zakupu.

Ochrona prywatności

  1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia. W tym celu konieczne jest przekazanie danych osobowych (imię, nazwisko, adres, ewentualnie telefon) Poczcie Polskiej celem dostarczenia przesyłki na adres Klienta.

  2. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz żądania ich usunięcia.

  3. Administratorem danych jest JUJU Jagoda Budzińska Widuchowa 47a 28-100 Busko-Zdrój.

  4. Szczegóły dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych zawarte są w naszej Polityce prywatności.

Postanowienia końcowe

  1. Informacje znajdujące się na stronach sklepu internetowego www.juju-sklep.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych w sklepie internetowym, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu.

  2. Cennik sklepu nie stanowi oferty w rozumieniu prawa. Zamieszczone ceny są tylko zaproszeniem do składania ofert w rozumieniu art. 71 KC.

  3. Wszystkie podawane ceny są cenami brutto w złotych polskich.

  4. Zastrzegamy sobie prawo zmiany cen.

  5. Wszelką korespondencję należy kierować na adres: JUJU Jagoda Budzińska Widuchowa 47a 28-100 Busko-Zdrój.